Brev:
Komælk
26. juli 2010
Alder:
9 mdr.
Komælk
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål ang. komælk
Vores dreng er 9 mdr. om en uges tid. Hvor meget komælk må han få i den alder?
Han får ca. 500 ml erstatning i flaske pr. døgn.
Han er nemlig begyndt at blive en smule træt af grød, selvom jeg variere grødtyperne. Han vil meget gerne have yoghurt med havregryn. Har prøvet en enkelt gang at give ham en stor potion af dette (30g havregryn 200g yoghurt), men er i tvivl om det er for meget for hans alder. Vil det være ok at give ham dette som alternativ til morgengrød?
Med venlig hilsen
Bassens mor